Profectus LinkedIn growth consulting

SA Dienstverlening

Van een klein bureau naar groot succes met een complete LinkedIn strategie
LinkedIn strategie

SA Dienstverlening merkte dat het plaatsen van vacatures op vacature-websites als Indeed niet meer werkt. Voor de rol van Relatiebeheerder bleven ze haken op deze verouderde vormen van recruitment. Inmiddels is SA Dienstverlening al even klant bij Profectus en spreken we Anton Stuurman, eigenaar van SA Dienstverlening, over zijn ervaring met ons.

Wie is SA Dienstverlening?

SA Dienstverlening is een klein bureau voor administratieve dienstverlening. Het administratiekantoor ondersteunt bedrijven, zzp’ers en het mkb met onder andere belastingaangifte, het samenstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van salarisadministratie. 

Anton: “Profectus stuurt proactief bij. Ik hoef eigenlijk niets te doen. Als er vanuit mij geen input is voor onze LinkedIn-pagina, zoekt Profectus zelf een interessant onderwerp dat bij onze doelgroep aansluit. Die mate van samenwerking en betrokkenheid is erg uniek.”

Uitdaging

Via een kennis kwam Anton in aanraking met Profectus. Zelf plaatsten ze advertenties op Indeed en online dagbladen. Helaas zonder resultaat. Na deze teleurstellende uitkomst ging Anton op zoek naar een alternatieve wijze van recruitment. En daar gaf Profectus gehoor aan. De oorspronkelijke uitdaging voor Profectus was om een Relatiebeheerder te vinden; maar al snel bleek dat ze veel meer voor elkaar kunnen betekenen! 

Aanpak

Na een kennismakingsgesprek werd er een profiel opgesteld van de gewenste kandidaat, maar daar kwam veel meer bij kijken dan verwacht. Al gauw bleek het dat LinkedIn veel meer kon betekenen dan simpelweg het vullen van deze vacature. SA Dienstverlening kon het platform gebruiken om hun naamsbekendheid en online autoriteit naar een hoger niveau te tillen. Tijdens de samenwerking is er een tweewekelijks contactmoment met Anton en Profectus om te kijken hoe het nu gaat en samen te analyseren waar de nieuwe kansen liggen.

Oplossing

Wat begon als een samenwerking om een Relatiebeheerder te vinden, mondde uit in een complete LinkedIn-strategie. LinkedIn is voor recruiters en bedrijven hét platform om talent te vinden. Het is dan ook essentieel dat de employer branding hier als een huis staat. Inmiddels helpen we SA Dienstverlening met deze strategie. 

Resultaat

Het netwerk en de volgers van SA Dienstverlening groeien gestaag. Anton: “Het succes van marketing is natuurlijk lastig te meten, maar ik zie zeker vooruitgang. Daarnaast zijn het hele leuke, enthousiaste gasten met een frisse uitstraling. Daar werk ik graag mee!”

Deel deze case?

Wil jij ons volgende succesverhaal worden?

Kom in contact en begin volgende week al met het groeien van jouw bedrijf via LinkedIn!